chase your dreams

Direktlänk till inlägg 10 november 2007

Öppethus

Av Amanda Holmberg - 10 november 2007 11:11


Idag var det då öppethus och jag medger att det var roligt fastän jag var tvungen att stiga upp på en lördag! Vi på estetiska (musik) fick göra framträdanden och spela låtar ("oväntat eller hur") och mellan det hann jag förbi min polare Emma på mode och design och kollade in hennes just påbörjade kjol, sen var jag och tittade när dansarna uppträdde. Jag måste säga att jag har haft fullt upp att springa mellan olika saker! Jag hann inte ens äta någon lunch men jag dör inte över ett överhoppat mål mat och dessutom var det värt att missa lunchen för allt kul som skedde runtom. Det enda jag tycker är synd är att man inte hann förbi på de andra skolorna inte för att jag klagar på att jag fick fara hem eller så men det hade varit kul att titta förbi på örnen och kungsfågeln. Det farliga med kungsfågeln är dock att man kanske går vilse, jag skulle inte haft lust att tillbringa mina enda lediga dagar på en skola (madrömmen!!) men som sagt det hade jag aldrig hunnit, jag hade ju fullt upp, men kul var det ;o

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards